tirsdag den 22. marts 2011

City spiller fortryder skifte

Skrevet af Aleksandar Rajovic

Den store stærke angriber fra Togo,
Adebayor fortyder sit skifte til City
Og vil meget gerne tilbage til sin
yndlings klub Arsenal.




Emmanuel Adebayor var på alles læber da han spillede i Arsenal. Adebayor var så stor succes at han kom til Manchester City med mange flere penge og en forbedret kontrakt. Nu fortryder Adebayor så sit skifte.
Adebayor er nu blevet lejet ud til Real Madrid,mens han kun der kan nå at få spilletid.Netop fordi at hos City er der fuldt hus på angrebs-pladsen. Da den består af: Edin Dzeko,Carlos Tevez & Mario Balotelli.



Nu udtaler han sig så om Arsenal,til en spansk avis:

- Det var et andet niveau der i Arsenal. Spillere som Bergkamp, Henry og Van Persie var der – det gjorde at jeg forbedrede mig som fodboldspiller. Jeg blev en nøglefigur i angrebet, og det viser at jeg var en succes.

Han fortsætter med ros til nuværende Arsenal manager Arsene Wenger:

- Arsène Wenger lærte mig at komme til træning til tiden, at være professionel, hvordan man håndterede det psykiske aspekt og hvordan man agerede som en professionel spiller med de andre spillere i omklædningsrummet. Men, for at være ærlig så forlod jeg frustreret, jeg elskede klubben.

Adebayor har også udtalt at han kom til Arsenal for netop at være den nye Kanu. Kanu var også Adebayor's idol,i hans yngre dage.

Dette kan hjælpe lidt på Arsenal tilhængerne der mente at Adebayor valgte pengene frem for fodbolden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar