onsdag den 13. juni 2012

Officielt: Chelsea træner fundet!



Skrevet af Aleksandar Rajovic


Han tog over for en skuffende Villas Boas der ikke kunne hjælpe Chelsea.
Her viste Di Matteo at man sagtens kan vinde 2 trofæer på en halv sæson.
   

Roberto Di Matteo et navn som er på alle Chelsea tilhængeres læber, har skrevet under på en 2 årig kontrakt. Efter han afviste første tilbud fra Chelsea som skulle lyde på 1 år. Roberto Di Matteo udtaler:
Jeg er glad for at kunne fortsætte, Chelsea er en fantastisk klub med høje forventninger, dem regner jeg med at kunne leve op til. Efter mine 2 næste år ved jeg ikke hvad jeg gør min lige nu koncentrerer jeg mig bare om den næste sæson. Lyder det fra en glad Matteo som for nyligt blev kåret som Champions League vinder.

 Di Matteo var ellers blevet rygtet til flere forskellige klubber som afløser for bl.a. Josep Guardiola (Barcelona) og Kenny Dalglish (Liverpool). Abramovich startede med at være tøvende over for di Matteo og tilbød først en 1 årig kontrakt. Robert nægtede dog kun at holde i et år, også fik kontrakt smidt et ekstra år oveni.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar