mandag den 30. januar 2012

Roberto Carlos stopper karrieren

Skrevet af Søren Oksen.


Roberto Carlos stopper nu sin karriere,
han siger at det er sidste år, man ser ham på banen.


Den tidligere Real Madrid-stjerne Roberto Carlos har afsløret, at han fortsætter som assistent i Anzhi Makhachkala, når han i udgangen af 2012 stopper sin aktive fodboldkarriere.

- Min kontrakt med Anzhi udløber i juni 2013, men i december har jeg muligheden for at stoppe. Derefter fortsætter jeg som assistent for præsident Suleiman Kerimov, for min aftale med ham gælder for resten af livet, siger Roberto Carlos ifølge Reuters.

- Han har bedt mig om at være med til at udvikle organisationen i klubben i de næste ti år, slutter den brasilianske venstreback.

Det uhyggelige venstreben har udover Real Madrid også spillet i Inter og Fenerbahce. 

Derudover har han også spillet en masse på det brasilianske landshold. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar