tirsdag den 29. marts 2011

Neymar: Chelsea er en fantastisk klub

Skrevet af Nicholas Isak Jørgensen

Supertalentet Neymar drømmer om at spille for Chelsea. Det sætter han fast efter et interview med SkySports.

"Chelsea er en fantastisk klub. Det er alle spilleres drøm at spille for Chelsea. Hvis det sker for mig en dag, vil det gøre mig meget glad", siger Neymar til SkySports og fortsætter derefter:

"Når buddet kommer, vil jeg sætte mig ned med min familie. Vi skal overveje det og diskutere mulighederne."

Det engelske mestre fra Chelsea var allerede i sommers ude med pengepungen efter Neymar men der afviste han og hans familie tilbuddet. Hans begrundelse den gang var at han var for ung til at rejse og at han ville fortsætte med at udvikle sig i sin klub Santos. Han ville foretrække en startplads i den brasilianske klub fremfor en bænkeplads i blandt Chelsea's stjerner i London.

Neymar viste endnu en gang sit talent frem da han spillede sin 4. landsholdskamp for A-landsholdet. Han nettede nemlig 2 gange i Brasiliens 2-0 sejr over Skotland. Neymar har en meget flot målstime for landsholdet. Han har således scoret 3 mål i 3 landsholdskampe.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar