torsdag den 26. januar 2012

Real forsvarer peger fingre af Busquets!

Skrevet af: Aleksandar Rajovic
El Clásico har den dramatik der gør at landsholdspillere
bliver vrede og skuffede over hinanden, det gælder også
Sergio Ramos & Sergio Busquets.


Sergio
Ramos har beskyldt Sergio Busquets for skuespil så han kunne få ham sendt ud i onsdagens Copa del Rey-kvartfinalen nederlag mod Barcelona.

Spanien forsvarer Ramos blev sendt ud for at fyre en albue mod hans internationale kollega Busquets i ansigtet, da parret sprang til bolden i de afsluttende faser af anden havleg på Camp Nou.

Ramos, der nægtede at tale med journalister om hans røde kort, umiddelbart efter kampen, føler ikke han gjorde noget forkert, og mener, Busquets gjorde sig skyldig i skuespil.

"Jeg er glad for, at klubben  har accepteret mit andet gule kort, selvom nogle ikke stopper med at rulle rundt (på græs), er jeg glad for at klubben tror på jeg ikke har rørt ham (Busquets),"
I mellemtiden, havde Jose Mourinho 49. års fødselsdag som spillerne også fejrede på bane, Sergio Ramos  gik dog også på nettet for at ønske den portugisiske tillykke med fødselsdagen.

"Jeg vil gerne lykønske vores træner Mourinho på hans 49. Fødselsdag. Tillykke Boss! Glad for at have dig her, "skrev han.

La Liga 1'erne vil glemme deres Copa del Rey elimination hurtigst muligt og være "Fit & ready to fight", når de tackler Real Zaragoza Santiago Bernabeu på lørdag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar